Hoi allemaal,

Vanaf heden gaan de bardienst en bestuursdienst op zaterdag hun krachten bundelen. Vanwege veranderingen in de taken is het volgens ons een verstandig en goed idee om samen verder te gaan als 1 servicegerichte dienst. Hier hoort ook een nieuwe naam bij: Hospitality.

Zoals de naam al doet vermoeden, gaan we zorgdragen voor de service op de club. Hieronder vallen vele taken zoals ieder al gewend is en zullen we elkaar ondersteunen met nieuwe taken, maar met zijn allen dragen we zorg voor een gezellige, gastvrije club waar iedereen zich thuis voelt!

We hopen op een gezellige samenwerking met onze vrijwilligers en voor vragen (of aanmelding als vrijwilliger voor onze dienst!!!) kunnen jullie altijd bij ons terecht!

Groetjes,

Natasja van Bremen 06-10200768