Op 20 augustus start 11e seizoen op nieuw WKC-veld.

Het is Richard Frehé gelukt om de zeer fraaie WKC-bokaal voor de 2e achtereenvolgende keer binnen te halen. Nadat met de winterstop Tony van den Heuvel nog een straatlengte voorstond, volgde een indrukwekkende inhaalrace en lukte het Richard om toch nog met ruime voorsprong de felbegeerde titel binnen te halen. Tony moest genoegen nemen met een 2e plaats.  Op de 3e plaats eindigde zeer verrassend Pieter van der Wijck.

De prijzen werden begin juli uitgereikt in de mooie tuin van “De Dorpskring” .

Langs deze weg willen we Fijnard Pellicaan  en zijn personeel bedanken voor de uitstekende verzorging van dit afsluitende feest.

Op zondag 20 augustus a.s. starten we alweer met het 11e seizoen van de Wllly Kroeze Competitie. Om 10.00 uur verzamelen we in de kantine en om 10.30 uur start  de wedstrijd op het speciaal aangelegd WKC-veldje. Via een geniaal lotingsysteem worden de 2 partijen samengesteld. Iedere speler van de winnende partij krijgt 5 bonuspunten + de voor gescoorde goals. De verliezende partij krijgt alleen de gescoorde goals als punten toebedeeld. Wekelijks speel je met een ander team. Na afloop van iedere wedstrijd is er een gezellig samenzijn in de kantine. Ben je geen actieve voetballer (meer) en heb je zin om met de wat oudere leeftijdsgenoten een balletje te trappen? Kom eens een keertje sfeer proeven op zondagochtend. Er wordt gespeeld in de maanden augustus t/m november en maart t/m begin juli. Je bent niet verplicht om iedere week aanwezig te zijn.

Eregalerij WKC-titel:

2008 Arno van Bremen