Trots kunnen we zeggen dat het Robert Mars Toernooi dit jaar voor de 5e keer op de agenda staat.

Dit, inmiddels zeer bekende, voetbaltoernooi voor de E-jeugd, wordt gehouden ter nagedachtenis aan Robert Mars. Robert was lid van voetbalvereniging Beesd en heeft in 2011, op 10 jarige leeftijd, de strijd tegen kanker helaas niet kunnen winnen. Wij strijden nu samen met KIKA verder tegen deze verschrikkelijke ziekte.

Jaar na jaar hebben we, door de geweldige steun van vele vrijwilligers, sponsoren, bezoekers en de Voetbalvereniging Beesd, een fantastisch resultaat neer kunnen zetten.

Het afgelopen jaar heeft voor De Vrienden van Robert Mars, in het teken gestaan van voorbereidingen voor het eerste lustrum. We denken dat we daarin goed geslaagd zijn en hopen dat de verassingen die we in petto hebben in goede aarde zullen vallen.

Het zou fantastisch zijn als u in grote getale het toernooi, met zo’n 500 voetballers en voetbalsters, die op een sportieve manier zullen strijden om de eer, komt bezoeken.

En als u er dan toch bent verzorgen wij voor u een hele leuke markt waar voor ieder wat wils te vinden is.

Zo zijn er kramen met boeken, bloemen, speelgoed, kleding, fruit en curiosa en kunt u mooie prijzen winnen de vakjesloterij of de enveloppenkraam. Mocht u tussendoor trek krijgen dan zijn er appelbeignets, poffertjes en wafels.

Ook de kinderen komen vanzelfsprekend volop aan hun trekken met een enorm springkussen, buks schieten, darten, blikgooien en sjoelen. Dit alles tegen een kleine vergoeding die geheel ten goede komt aan KiKa.

Er is dus geen enkele reden te bedenken om niet even langs te komen op Sportpark Molenzicht.

Zorg dat u op tijd bent want de spectaculaire opening zal om 09.30 uur plaats vinden op het hoofdveld

Tot dan!

De Vrienden van Robert Mars