BEESD – Beesd boekte een knappe en ruime 4-1 zege tegen SCR, dat daarmee zijn koppositie moest afstaan aan Theole. Omdat Beesds concurrent BZS ook won, blijft het gat met de veilige tiende plaats zes punten. Komende zondag staan beide ploegen tegenover elkaar.

Gert Heijsteeg was blij met het optreden van zijn ploeg. “De afgelopen twee wedstrijden stonden we in de rust ook voor, maar toen wonnen we niet. Nu ben ik blij verrast en hartstikke trots dat we het goede spel 45 minuten langer vol houden.”
Al na één minuut opende Hans Kroeze de score. SCR stelde snel orde op zaken, maar dankzij opnieuw Kroeze ging Beesd halverwege aan de leiding. Na rust liep Beesd nog voordat SCR gevaarlijk kon worden via Igor Bassa verder uit. Diezelfde Bassa besliste twintig minuten voor tijd de wedstrijd: 4-1.