Beste leden,

Zoals bekend is Frans de Weijer al meerdere jaren jeugdvoorzitter van onze voetbalvereniging en heeft hij  met zijn trouwe inzet steeds het meest maximale weten te bereiken in de moeilijke periode die inmiddels achter ons ligt.

De combinatie van drukke werkzaamheden en de vele uren inzet als voorzitter van het jeugdbestuur heeft hem doen besluiten om in goed overleg zijn functie neer te leggen.

Na overleg met het jeugdbestuur kunnen we de functie van jeugdvoorzitter overdragen aan Gerard van Kilsdonk.

Frans zal de infoavond over het jeugdplan op maandag 4 april a.s. openen en vervolgens zijn taken overdragen aan Gerard

Frans blijft gelukkig wel betrokken bij het jeugdbestuur in de functie van wedstrijdsecretaris.

Het bestuur bedankt Frans voor zijn trouwe inzet de afgelopen jaren en vertrouwt op een constructieve samenwerking met de nieuwe voorzitter en het jeugdbestuur.

Max Kroeze