Ruim 70 leden (incl. genodigden) hebben donderdag 17 maart een bezoek gebracht aan Voet Aggregaten te Culemborg  dat geleid wordt door John en Rick Voet. In de uitnodiging werd al melding gemaakt dat er meer komt kijken bij stroom dan je op het eerste gezicht zou verwachten.

Voet Aggregaten, een jong en dynamisch bedrijf, begon enkele jaren geleden met een beperkt aantal kleine aggregaten, enkele honderden meters kabel en richtte zich met name op de regio. Nu.....enkele jaren later is Voet Aggregaten uitgegroeidtot een zeer grote speler op het speelveld van stroom. Niet alleen door heel Nederland maar ook in het buitenland zijn ze actief. De kleine aggregaten zijn aangevuld met zeer grote exemplaren waarmee hele woonwijken, ziekenhuizen, kantoren etc. van stroom kunnen worden voorzien. En de kabels....inmiddels uitgegroeid tot honderden kilometers kabel in alle maten.

John Voet....bij de oprichting, zonder specifieke kennis op het gebied van stroom, is de grondlegger van het bedrijf. Hij vertelde over de beginfase en de huidige situatie van het bedrijf met alle ins en outs waar Voet Agregaten mee te maken heeft. Vervolgens hield Rick Voet een zeer boeiende presentatie over de werkzaamheden die Voet Aggregaten op een booreiland verricht en in het havengebied van Rotterdam. Hard werken.....maar de tevredenheid van de klanten weegt hier ruimschoots tegen op.

Onder het genot van een hapje en drankje (werd verzorgd door het team van Gasterij het oude Posthuys uit Leerdam) werd er nagepraat en genetwerkt. Een zeer geslaagde avond met dank aan het team van Voet Aggregaten.