Beste allemaal,

Hier even een update voor iedereen inzake de bestuursdienst. Sinds een aantal weken zijn we druk bezig om de bestuursdienst op de zaterdag op poten te zetten en duidelijke vorm te geven. Gelukkig hebben we kunnen merken dat iedereen enthousiast reageert en dat we ook al behoorlijk wat vrijwilligers hebben kunnen vinden. Heel fijn! Er kunnen er natuurlijk altijd meer bij, dus allemaal aanmelden! We zorgen ervoor dat je samen met iemand een dienst draait. Dat is wel zo gezellig en vele handen maken licht werk!

Er zullen soms ook wat dingen veranderen binnen de club. Een voorbeeld hiervan is dat er per direct van de leiders wordt gevraagd om je voor aanvang van de wedstrijd, even te melden in de bestuurskamer (leiders zijn hierover al geïnformeerd). Dit geldt dus ook voor E/F/Mini’s. We hebben namelijk te maken met vrijwilligers en niet iedereen weet wie bij welk team hoort en dus wie er wel of niet aanwezig zijn. Graag na de wedstrijd even de eindstand doorgeven aan de bestuursdienst. Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Verder wordt de coördinatie bestuursdienst verantwoordelijk voor de veld- en kleedkamerindeling. Op deze lijst kun je ook direct zien wie er bestuursdienst draait, dus is gelijk duidelijk bij wie je terecht kunt die dag! Voor vragen/opmerkingen hierover kunnen jullie bij ons terecht.

Inmiddels is er een app opgericht voor alle leiders. Hierin wordt het gemeld als een wedstrijd is afgelast. Komt hierin geen melding, dan betekent dit dat de wedstrijd doorgaat!! Ook hieromtrent kunnen jullie bij een van ons terecht!

Kortom wij worden jullie aanspreekpunt in bovengenoemde zaken. Belangrijke informatie en telefoonnummers zijn te vinden in de map “bestuursdienst”, die te vinden is in de bestuurskamer. Het overzicht wie er bestuursdienst draait, zit ook in deze map en kunnen jullie vinden op de site van VV Beesd.

Als er in de toekomst zaken wijzigen horen jullie het van ons. Hebben jullie ideeën/tips….je bent altijd welkom bij één van ons!

Groetjes,
Angela (06-22974942)