Met de aanmelding van “Samba Football” mag de  Business club v.v.Beesd, binnen het 1e jaar van de oprichting,  haar 90ste  lid verwelkomen.

Samba is al jaren het adres voor voetballen en voetbalaccessoires. In Nederland maar ook in België, het Verenigd Koninkrijk en Ierland spelen vele amateur- en professionele voetbalverenigingen naar volle tevredenheid met Samba voetballen.

Samba levert voetballen voor alle varianten van de voetbalsport; van professionele voetballen voor natuur- en kunstgras tot voetballen voor beachsoccer, zaalvoetbal tot zelfs straatvoetbal.

In de regio wordt SAMBA vertegenwoordigt door Peter Boskaljon en Leo Vulto die de regio van A tot Z  kennen door hun bekendheid met de regionale clubs.

Namens de v.v.Beesd: Peter en Leo: van harte welkom.