Zoals eerder gemeld heeft Henk van den Burg laten weten, met ingang van het aankomende seizoen, zijn functie als coördinator voor de scheidsrechters neer te leggen.

In de persoon van Jurgen Treep hebben we een enthousiasteling gevonden die de coördinatie van de scheidsrechters A t/m F jeugd gaat oppakken. Velen kennen Jurgen al als enthousiast trainer van de D2!

Ondersteuning krijgt Jurgen van Dennis Molenaar, die ook al enkele jaren actief is binnen de vereniging.

Om dit traject goed en effectief op te gaan pakken zou het het mooi zijn om er nog enkele ouders bij te vinden die beide heren mede gaat ondersteunen. Indien u altijd al iets, binnen een vereniging, met betrekking tot arbitrage had willen doen is dit uw kans, grijp die kans!

Jurgen en Dennis zullen u als lid, oud-lid en ouder gaan benaderen om hierin iets te gaan betekenen. Indien u nu al weet dat u graag zou willen scheidsrechteren meld u dan nu aan bij:

Jurgen Treep, Mobiel 06-83604714 Email : jtreep@hanos.nl

Dennis Molenaar, Mobiel 06-15288204 Email: dennismolenaar@hetnet.nl

Het plan van beide heren is om de jeugd hier meer bij te betrekken middels spelregel avonden, eventuele cursussen gegeven door de KNVB, etc.

Jurgen en Dennis, super dat jullie dit willen gaan oppakken, heel veel succes hiermee.

Jeugdbestuur v.v.Beesd