Beste sportleden,

We hebben vorige week de bestuursvergadering van de maand februari gehad en ik wil jullie informeren over een aantal zaken:

Het bestuur heeft met succes de afspraak met Maarten Thijsmeijer van Fysiotherapie Beesd kunnen verlengen voor het volgende seizoen, waar wij zeer content mee zijn.

Momenteel is Ben Frehe als hoofd TC jeugdbestuur druk bezig met het organiseren van een trainingsprogramma van Cor van Dijk voor geïnteresseerde trainers van de jeugdelftallen. De cursus bestaat uit 4 lesavonden en wordt betaald door de vereniging, de enige tegenprestatie die verlangd wordt van de deelnemers is minimaal 2 seizoenen inzet voor het trainen van de elftallen na de cursus en dit zal in een overeenkomst vastgelegd worden.

Samen met andere ervaren trainers  willen we de kwaliteit van de trainingen, en op termijn van de spelers, verhogen en uitdagender maken. De eerste lesavond is op vrijdag 4 maart a.s. Veel succes allemaal!

De contracten van de trainers Gert Heysteeg en Dick Hol zijn verlengd voor het volgende seizoen en samen gaan we de sportieve uitdagingen, die er zeker liggen, met volle  inzet aan. Remon van Steenbergen heeft te kennen gegeven zijn contract  na dit seizoen niet te verlengen bij Beesd. Remon begint het nieuwe seizoen bij MVV uit Meteren en wij wensen hem veel succes toe.

Door diverse factoren hebben er een aantal zaken in het jeugdbestuur niet genoeg aandacht gekregen en hebben wij vanuit het hoofdbestuur Patrick Kemker verzocht  hier extra ondersteuning te verlenen. De komende maanden zal hij met het jeugdbestuur inzetten op kwaliteitsverbetering van de organisatie en verzoek ik jullie als leden mee te denken en mee te werken om dit op korte termijn te bewerkstelligen.

We kunnen melden dat de kasstromen inmiddels weer positief zijn geworden en dat hiermee het nieuwe beleid als succes kan worden bestempeld. Achterover leunen is er niet meer bij. Nieuwe kansen en uitdagingen zoals aanleg kunstgrasveld en nieuwbouw accommodatie kunnen enkel met een financieel gezonde vereniging. De politiek gaat op 1 maart a.s. beslissen of er in 2017 een kunstgrasveld in Beesd komt. De aanvraag voor een nieuwe accommodatie is bijna gereed en hierna kunnen we het gesprek aangaan met de gemeente inzake vergunningen en financiering.

De inzet tot regiovereniging krijgt momenteel meer aandacht, we streven naar een breder gebruik van onze accommodatie om zo meer leden en sporters het gebruik van de velden en accommodatie te kunnen bieden. Er is momenteel overleg over een volleybaltoernooi samen met SVB en op de eerste zondag van de maand een toertocht op de mountainbike met begeleiding. Zodra de plannen concreet zijn zullen we jullie hierover informeren. Creatieve ideeën van jullie zijn natuurlijk altijd van harte welkom.

Na de grote metamorfose van onze accommodatie wordt er door de onderhoudsploeg bestaande uit Piet den Hartog, Evert van Zelst, Marius Hol en Ruud de Lang nog veel werk verzet. De "kleinere" klussen worden opgepakt waardoor onze accommodatie steeds mooier en efficiënter wordt. Heren, bedankt voor jullie dagelijkse inzet!!

De bestuurskamer staat ook op de agenda van Piet en Evert om opgeknapt te worden en ik wil jullie vragen alle materialen die er niet thuis horen weg te halen. Materialen die toch achter blijven worden tijdelijk opgeslagen in een container en vervolgens in de afvalbak gegooid. Na het opknappen van de verzorgings-, bestuurs- en scheidsrechterkamer is er geen ruimte meer voor jassen, tassen en andere materialen. Graag jullie aandacht hiervoor.

Rest mij naast de genoemde vrijwilligers ook iedereen te bedanken voor de betrokkenheid en inzet rondom onze vereniging. Bedankt!!!

Een sportieve groet namens het bestuur.

Max Kroeze