Op vrijdag 5 december heb ik samen met Goof Dokman (secretaris) en Frans de Weijer (Jeugdvoorzitter) de wedstrijd RKC Waalwijk- Jong Ajax bezocht.  Deze avond mocht ik namens v.v. Beesd een amateurconvenant  tekenen. De komende tijd zullen er meerdere activiteiten plaatsvinden met RKC Waalwijk. De eerste activiteit is op vrijdagavond 18 maart, we hebben 100 vrijkaarten gekregen om de wedstrijd RKC Waalwijk- FC Volendam te bezoeken.

We willen graag om 18:30 uur verzamelen op de parkeerplaats van Sportpark Molenzicht om vervolgens rond 18:45 uur met auto’s richting Waalwijk te gaan. We hopen rond 22:30 uur weer terug te zijn.

Lijkt het je leuk om mee te gaan en kan jij zelf of eventueel een van je familieleden rijden?

Meld je dan voor Zaterdag 12 maart aan door onderstaande gegevens in te vullen.

Mocht je vragen hebben over het convenant of het bezoeken aan deze wedstrijd neem dan contact op met Lars Donga

Namens de Activiteiten commissie:

Lars Donga

larsdonga@gmail.com