Vierdeklasser Beesd is met hoofdtrainer Gert Heysteeg contractverlenging overeengekomen. De 38-jarige Heysteeg, tevens inwoner van Beesd, tekent voor één jaar bij.

“Zowel de spelersgroep als het bestuur hebben unaniem aangegeven veel vertrouwen te hebben in mijn aanpak en een langere samenwerking”, aldus Heysteeg. “Voor mij voldoende reden om, ondanks de tegenvallende positie op de ranglijst, ook met veel plezier en vertrouwen bij te tekenen.”

Beesd verlengde in dezelfde week ook met tweede elftal trainer Dick Hol. “Met Gert en Dick hebben we trainers die perfect passen bij onze vereniging en vertrouwen we erop dat zij ons ook sportief kunnen door ontwikkelen naar het niveau waarop we als vereniging willen uitkomen”, alsdus Max Kroeze, voorzitter van voetbalvereniging Beesd.