Beste leden,

De laatste weken van het jaar, vaak aanleiding om terug te kijken.
Er is ontzettend veel gebeurd binnen de vereniging, maar… we zien niet om, we kijken vooruit.

Wat gebeurde er in de vereniging tussen 1 juli en eind december 2015?

Dit valt te lezen in het jaarverslag met daarin o.a. een zeer geslaagde Openingsdag op 8 juli, aandacht voor de vele vrijwilligers die hielpen met het opknappen van de accommodatie, wie won de prijs in 'ga op de foto met je vvBeesd sjaal’, de overgang naar betalen met consumptiemunten, wie waren er pupil van de week, een geslaagde sponsorloop op 2 oktober door de jeugd, de aanvraag voor kunstgras aan de gemeente, Super Sunday Beesd - Rhelico, de ALV op 2 november, kinderbingo's, een BusinessClub met 80 leden, vvBeesd werd winnaar en verdiende 10.000 euro in het Leefbaarheidsinitiatief gemeente Geldermalsen, de Pietenbingo, vrijwilligersavond, Beesd F3 kampioen, Beesd 1 wint laatste wedstrijd voor de winterstop, en nog veel meer.

fijne feestdagen.

Goof Dokman