Zondag 20 december was ik pupil van de week.

Om 13.15 mocht ik me melden om mee te gaan naar de bespreking, de trainer haalde me op.

Bij de bespreking van de opstelling heb ik gehoord waar iedereen staat en wat hun taken zijn en wat ze nog beter kunnen doen.

Daarna mocht ik ook de keeper inschieten en dat was best leuk. Ik heb geleerd hoe ik de keeper met een penalty in de war kan brengen.

Ik mocht ook mee het veld op en de aftrap nemen en mocht van de scheidsrechter de tosmunt houden. (het was kop en Beesd mocht aftrappen)

Bij de aftrap ging ik iedereen voorbij en schoot tegen de keeper aan en het schot was hard en toen kaatste hij tegen de paal en lag hij stil voor het goal en ik gaf hem toen een tikje en hij ging in het goal!!

Verder heb ik tot de rust in de dug-out gezeten. Van Lars heb ik drinken en chips gehad. In de rust was ik aan het overspelen met Timo [ een van de wissels] en in de tweede helft moest ik ook blijven zitten.

O ja ik was vergeten te zeggen welke wedstrijd er toen was, Jan van Arkel-Beesd we hebben gewonnen met 4-1.

Na de wedstrijd hebben we op het veld wat gedronken [ik heb geen bier op] en later in de kantine gekletst met alle spelers.

En zo vertel ik mijn belevenis van de wedstrijd.

Naam: Wouter Hendriks
Leeftijd: 10