Met ingang van 1 september jl. is het huidige jeugd bestuur uitgebreid met 5 personen. Dit was noodzakelijk, gezien de vele werkzaamheden die zich voordoen rondom de jeugd van VV Beesd.

De jeugd is de toekomst van iedere vereniging!

Om die toekomst transparant en met open vizier in te gaan, is één van de voornemens, de leden ruimschoots vooraf van informatie te voorzien via communicatie op de website en overige media, te weten; sociale media en groepsapps.

Iedereen heeft kunnen zien dat er de afgelopen weken héél veel werk is verricht zijn aan de accommodatie. Er zijn veranderingen binnen het hoofdbestuur, activiteiten die spontaan ontstaan zoals de sponsorloop, kortom allemaal positieve dingen die een vereniging als VV Beesd nodig heeft!

Desalniettemin draait een vereniging op vele vrijwilligers, die je eigenlijk altijd te weinig hebt. Ook wij als jeugdbestuur hopen dat we een beroep op de leden en ouders kunnen gaan doen om de toekomst gezamenlijk in te gaan! Er is veel te doen ….

Het nieuwe jeugdbestuur bestaat uit de volgende leden;

- Frans de Weijer (voorzitter); contacten met KNVB, plannen wedstrijden, indelen velden + kleedkamers
- Henk van den Burg (scheidsrechterszaken); regelen van scheidsrechters voor de gehele jeugd, organiseren van scheidsrechters cursussen, spelregelavonden, etc.
- Ben Frehe (TC); Voetbaltechnische zaken, teamindelingen, selecties, trainers aanstellen, etc.
- Coos van Lith (toernooi commissie); Aanspreekpunt voor alle zaken rondom toernooien.
- Lex van Dijk (Algemene zaken); diverse algemene zaken en buitenland toernooien i.s.m. Coos.
- Rien de Vries (Communicatie); communicatieve zaken en coördinator van meiden voetbal i.s.m. Ben.
- Peter van Zantvoort (Communicatie); communicatieve zaken