Chinees Indisch Restaurant Lotus en Gardenmaster M.W. Kroeze Hoveniersbedrijf/Tuincentrum hartelijk dank voor het beschikbaar stellen van resp. een diner bon voor 2 personen, een kamerplant en fles wijn ten behoeve van de verloting van één van de  thuiswedstrijden van v.v. Beesd 1.

Ook bedankt:
Akky Fit voor het beschikbaar stellen van de wedstrijdbal op 21 september, Leo Akkerman Bloemen en Planten voor een bos bloemen, IJssalon LIC voor het beschikbaar stellen van een ijs bon en Gardenmaster M.W. Kroeze Hoveniersbedrijf/Tuincentrum voor de fles wijn.

Tot slot:
Tijdens de wedstrijd van 4 okt. heeft  Auto Schade bedrijf  van Eijk uit Beesd de wedstrijdbal geschonken. Een boodschappentas van de MCD mochten wij ontvangen voor de verloting en zo ook een mand paddenstoelen en champignons van de firma Spronk champignons  en een fles wijn van Gardenmaster M.W. Kroeze Hoveniersbedrijf/Tuincentrum.