’s-HERTOGENBOSCH – Beesd heeft bij OSC’45 zijn eerste driepunter van het seizoen behaald: 0-3. Erg veel glans zat er overigens niet aan de zege. “Het was niet best”, vond trainer Gert Heysteeg. “Maar dat interesseert me nu even niets. Het belangrijkste is dat we gewonnen hebben.”

Omdat de scheidsrechter wat lang op zich liet wachten, begon de wedstrijd veertig minuten te laat. Desondanks kwam Beesd goed uit de startblokken. Jarno van de Water werd gevloerd, Hans Kroeze benutte de strafschop. Kort voor rust was het opnieuw Kroeze die uit een vrije trap raak schoot: 0-2. Toen Igor Bassa snel na de thee de 0-3 maakte, bleek de wedstrijd gespeeld. OSC’45 kreeg wegens spugen en natrappen twee rode kaarten en eindigde de wedstrijd dus met negen man.