Afgelopen zomer heeft was Voetbal Vereniging Beesd niet enkel in de Gemeente Geldermalsen zichtbaar, maar eigenlijk in heel Europa. Vanuit verschillende vakantiebestemmingen kregen wij van supporters foto's toegestuurd waar aan onze club werd gedacht. Prachtig om te zien!

De foto met de meeste likes op Facebook krijgt een eervolle vermelding op de website en in de nieuw geschilderde kantine! Met maarliefst 88 likes wist de groep mannen, o.a. spelend in Beesd A1, de fotoactie te winnen! We gaan jullie foto inlijsten en vereeuwigen in de kantine. Gefeliciteerd!

Bedankt voor jullie deelname!

Alle foto's:

De winnaars!

Overige foto's:

De familie Kemker deed ons de groetjes uit Turkije.

Galatasaray? Voetbal Vereniging Beesd zul je bedoelen!

Ook bij de Spelweek volop Beesd aanhang!

Ook in Duitsland dacht de Familie van den Bosch aan onze club!

Robin van de Water maakt een mooie transfer naar Bayern München!

Beesd blijft natuurlijk de mooiste plaats, dat vinden Julian en Anouk de Weijer ook!

Stijn tussen het kanoën door in de Dordogne in Frankrijk met zijn sjaal op de foto!

Hans van Soelen gaat zelfs in Torremolinos met v.v. Beesd naar bed!

De sjaal helaas vergeten, maar elke foto met onze vereniging plaatsen we natuurlijk graag! De Familie van Bremen vanuit Italië!

Renske (Dames 2) doet u de groetjes vanuit St. Tropez.

Malle ist nur einmal in Jahr! Vanuit Megapark (Mallorca).

Theus en Johan hadden tussen het zandkastelen bouwen door nog even tijd om een foto te maken, vanuit Frankrijk!