Nadat gebleken was dat een samengaan met.... niet van de grond zou komen, is de sponsor – en materialen commissie gestart met  het opzetten van een “Business club v.v.Beesd”. En dit....met succes.

Menig bedrijf draagt v.v.Beesd een warm hart toe. Door een jaarlijkse bijdrage, welke ten goede komt aan het herstel van onze accommodatie, kan men lid worden. De sponsor – en materialen commissie streeft er naar om enkele malen met de leden van de “Business club v.v.Beesd” bij elkaar te komen. Dit kan zijn tijdens een wedstrijd, bedrijfsbezoek, lezing of anderszins.

Met de komst van Groenteman Van Alphen (Marc en Bertus) is het ledental in korte tijd naar 50 gestegen.

Wilt u ook met uw bedrijf lid worden? Neem dan contact op met André Kroeze, a.kroeze@kroezehoveniers.nl.