“Namens het bestuur mag ik jullie van harte welkom heten op de openingsdag van het nieuwe seizoen. Een nieuw seizoen met een nieuw bestuur en nieuwe ontwikkelingen.

Na een turbulente periode van fusie besprekingen is het voor ons allen een grote  uitdaging om een vitale en sportieve vereniging verder uit te bouwen voor de toekomst. Hiervoor is  inzet en betrokkenheid van iedereen  van groot belang.

Gelukkig wordt de vereniging door vele vrijwilligers, sponsoren en families al vele jaren een warm hart toe gedragen en neemt de bereidheid en ondersteuning  voor hulp alleen maar toe en zijn daar, als bestuur, trots op.

Wij zullen jullie de komende tijd blijven informeren over de ontwikkelingen en schroom niet ons te attenderen op zaken die niet goed gaan of beter kunnen.

Voor vandaag wens ik jullie vooral een gezellige dag toe en voor het komende seizoen veel sportiviteit en saamhorigheid binnen de vereniging."

Max