Elshout – Iets later dan gepland, maar toch het laatste wedstrijdverslag van dit seizoen. Een wedstrijd om des keizers baard. De mannen van Bronk en Kroeze mochten dit keer op bezoek bij Elshout, de nummer 2 van de competitie. Beesd heeft plek 5 al binnen.

Met een lekker zonnetje werd er om 11 uur afgetrapt in Elshout. Echt grote kansen waren er in de eerste helft niet echt. Doelman van Soelen moest een keer optreden doen laatste man Dyon van Breemen wegdook voor de bal. Rond 20 minuten viel diezelfde doelman uit met een zware knie blessure. Rik van Zandwijk trok de handschoenen aan, en nam plaats onder de lat. Hans Kroeze en Jos van den Hoog waren in de eerste helft ook geblesseerd uitgevallen.

In de tweede helft werd de wedstrijd een heel stuk boeiender. Via een goede aanval kwam de bal terecht bij Jordi van de Water. Met een perfect gericht schot viel de bal binnenkant paal binnen. Jan Kroeze moest een aantal minuten later noodgedwongen het veld verlaten met een hamstring blessure, Hans Kroeze verving hem. Diezelfde Kroeze verdubbelde met een snoei hard schot onderkant lat de score, 0-2. De eerste grote kans voor Elshout was ook direct een doelpunt, een scherpe voorzet werd keurig afgemaakt door de spits van Elshout. De spits wilde het spel snel hervatten maar gaf bij de bal uit het net pakken een trap naar achter. Interim doelman van Zandwijk kon zich daarna niet beheersen, en haakte de spits. De scheidsrechter gaf beide spelers terecht geel, en moesten beide keepers voor tien minuten naar de kant. Hierna pakte Tim Kruissen de handschoenen op, en werd de derde keeper van de middag. Jasper van Bremen kon zich hierna ook niet beheersen, en kon ook met geel vertrekken. Elshout zette hierna druk, maar doelman Kruissen hield het hok keurig schoon. In de laatste minuut plukte diezelfde doelman een voorzet uit de lucht, met een snelle prachtige uittrap stuurde hij Hans Kroeze op weg naar het doel, hij liet de keeper kansloos, en gooide de wedstrijd op slot.

De laatste wedstrijd werd dus ook winnend afgesloten. Ondanks de slechte competitiestart van Beesd 2 beland Beesd uiteindelijk op een keurige 5de plaats in de competitie.

Sponsor Beesd 2

8. Rick Bambacht 0 0
  Mathé Nab 0 1
  Totaal 37 11

Eigen Doelpunten Comp. Bek.
 1. Rick Bambacht 1 0
  Totaal 1 0