Hedel – De uitwedstrijd bij Hedel, is op voorhand misschien wel de lastigste uitwedstrijd van het seizoen. Mede door de afwezigheid van vele spelers, maar ook het vroege tijdstip van 10 uur werkt niet mee. Het zal dan toch niet zo zijn dat Martijn Kroeze voor de tweede keer uit bed gebeld moet worden? Toch wel, maar ook Coos jr. van Lith, was door zijn wekker heen geslapen.

De wedstrijd was maar net begonnen, maar Beesd opende de score in Hedel. Rick Bambacht wist met een fraai schot eigen doelman van Soelen te passeren. Hedel was in het begin de betere ploeg, maar hierna werd Beesd sterker en sterker. Na een pass van Marco Kroeze schoot good old Lex van Dijk de bal keurig in de hoek, 1-1. Heel erg lang duurde dit niet, want al snel daarna kon een middenvelder van Hedel alleen richting doelman van Soelen, die kansloos was op het schot. Jordi van de Water kreeg in de eerste 2 goede kansen, maar helaas wist hij deze niet te verzilveren.

In de tweede helft was het eenrichtingsverkeer naar de doelman van Hedel, die tank genoemd wordt. Elmar Dokman kopte vanuit een corner bijna raak, en ook andere kansen werden niet benut. De grootste kans van Beesd in de tweede helft kwam op hoofdrolspeler Rick Bambacht, zijn kopbal viel net naast de verkeerde kant van de paal.

Een typisch gevalletje van de kansen niet afmaken, zorgt ervoor dat Beesd met lege handen naar Molenzicht kan. Volgende week de eerste thuiswedstrijd tegen DSC, waar Beesd op zoek gaan naar de eerste drie punten.

DONDERDAG 27 SEPTEMBER @ SPORTPARK MOLENZICHT

Een konijn uit de hoge hoed zoals het spreekwoord kent. Al lust dit konijn liever een blokje kaas dan een wortel. Donderdag kwam er witte rook uit de schoorsteen op Sportpark Molenzicht. Er gingen al vele geruchten over eventuele versterking voor Carl Kroeze in de technische staff bij Beesd 2, maar dit bleef allemaal erg vaag. Tot dat na de donderdagavond training met een brede glimlach Wim Bronk uit de bestuurskamer stapte. Wim zal op de wedstrijddagen op zondag Beesd 2 onder zijn hoede nemen. Het bestuur en Beesd 2 hebben alle vertrouwen in Wim en Carl, en zijn erg blij met deze 2 heren!

Sponsor Beesd 2

8. Rick Bambacht 0 0
  Mathé Nab 0 1
  Totaal 37 11

Eigen Doelpunten Comp. Bek.
 1. Rick Bambacht 1 0
  Totaal 1 0