Met bovenstaande titel als thema organiseerde de Businessclub van v.v. Beesd  31 januari een bijeenkomst voor haar leden.

Tijdens deze druk bezochte avond, welke gehouden werd in “LOF” te Rhenoy kregen de aanwezigen een kijkje achter de schermen van Uitvaartverzorging Rivierenland.

Met gedrevenheid presenteerde Thea Douma-Post  waarom zij enkele jaren geleden deze stap heeft genomen en vervolgens ging ze in op de ins en outs die komen kijken bij een begrafenisonderneming  waarbij je, net als bij ieder ander bedrijf, je moet zien te onderscheiden van de vele concurrenten. Maatwerk, perfectie en oog voor de “klant” komen bij Uitvaartverzorging Rivierenland op de eerste plaats.

Of het nu de rouwkaart betreft, de muziek, de rouwstoet, de invulling van de plechtigheid of de invulling na de plechtigheid…… het moet gewoon kloppen en nabestaanden moeten met tevredenheid terug kunnen kijken op de plechtigheid. Thea onderneemt deze activiteiten samen met haar man Auwe en met ondersteuning van Antoinette…….

Na afloop van de presentatie van Thea konden de aanwezigen kennis maken met het verbouwde “LOF” dat geëxploiteerd wordt door Moniek Spruit en Stefan Kroezen.

Naast “LOF”,  dat geschikt is gemaakt voor bijeenkomsten en feesten van klein tot groot, exploiteren Moniek en Stefan  ook vergader - en feest locatie “VRIJ”  gelegen aan de Beusichemsedijk te Culemborg en “Brasserie Streek”voor volwassenen en kids  aan de markt  in Culemborg.

Onder het genot van een hapje en drankje, verzorgd door Culinaire Service Berdien,  werd deze interessante avond rond 23.00 uur afgerond.