Beste leden van v.v. Beesd,

Het leukste teamuitje van seizoen 2017/2018 komt eraan! Op 10 februari speelt FC Utrecht thuis tegen PEC Zwolle en bij deze mooie Eredivisiewedstrijd kunnen de leden van v.v. Beesd tegen een sterk gereduceerd tarief aanwezig zijn. Dat is één van de voordelen die je hebt als lid van RAC-club v.v. Beesd! Leden (maar ook partners, familieleden en vrienden; noem maar op) tot 16 jaar kunnen voor FC Utrecht – PEC Zwolle voor 7,50 euro een kaartje kopen. Voor volwassenen geldt het bijzondere tarief van 12,50 euro. En v.v. Beesd profiteert mee, want per verkocht kaartje wordt door FC Utrecht 2,50 euro gestort in de clubkas!

Het bestellen van de kaarten is eenvoudig en snel en kan via www.fcutrecht.nl/beesd.

Nog even in het kort: 10 februari, 18.30 uur, FC Utrecht – PEC Zwolle Kaarten te koop voor leden van v.v. Beesd voor 7,50 euro (tot 16 jaar) en 12,50 euro (volwassenen). En: 2,50 euro per gekochte kaart gaat de clubkas in. Zo snijdt het mes dus aan twee kanten! Tot ziens in Stadion Galgenwaard op zaterdag 10 februari!