Maar liefst 71 keer mocht Miranda de Vries tijdens haar burgemeesterschap in Geldermalsen aan actieve vrijwilligers een Koninklijke Onderscheiding uitreiken. Op de dag voor haar afscheid kwamen daar nog twee onderscheidingen bij.

Één van deze twee, is Bertus Bronk, mede van onze Voetbal Vereniging Beesd. Bertus is op vele manieren actief als vrijwilliger in onze vereniging, zo heeft hij met hart en ziel vele jaren energie en aandacht in destijds het D elftal gestoken. Samen met Henri Kriesels ben je leider geworden van dit D elftal en deze jongens tot aan de B1 begeleid waarvan enkele inmiddels in het eerste elftal voetballen.

Sinds twee jaar ben je betrokken als leider bij het eerste elftal van Beesd en begeleid je vol trots de spelers en in het bijzonder de jeugdspelers van weleer. Ook je inbreng in de technische commissie is van belang mede door je grote verbindende rol tussen senioren en jeugd.

Een vereniging als v.v. Beesd is bijzonder trots op actieve leden zoals jou en willen we je bijzonder bedanken voor je inzet en van harte feliciteren met deze koninklijke onderscheiding.

Voetbal Vereniging Beesd