Zondag 26 november heeft de business club v.v. Beesd een interessante, informatieve maar vooral ook een gezellige en leerzame middag gehad op sportcomplex Molenzicht.

Sinds de oprichting van  businessclub v.v. Beesd  in medio 2015 hebben zijn al al diverse bijeenkomsten geweest waarin de leden uitgebreid met elkaar en hun bedrijf kennis hebben kunnen maken.

Soms bij een presentaties tijdens een bedrijfsbezoek soms tijdens een derby.

Dit keer kon men nader kennis maken met een 3-tal bedrijven:

- Aalten Security Systems Beesd BV, ASSB waarbij de eigenaar Richard Aalten alle ins en outs van beveiligings-, toegangscontrolesystemen en alarmsystemen toonde en een toelichting gaf. Alles op maat en op de wensen van de klant af te stemmen.

- DM Design, kantoorprojecten op maat. Mede eigenaar Wim de Boer vertelde over welke vernieuwende mogelijkheden er zijn voor het inrichten van een werkplek.

Met hierbij de toegevoegde waarde van het afstemmen van een kantoor op de uitstraling van een onderneming.

- Enjoy VR, eigenaar Luc Ponsioen liet velen kennis maken met de wereld van Virtual reality. Een bijzondere en inspirerende ervaring.

Dit alles op een informele manier onder het genot van een drankje en een heerlijke lunch welke werd verzorgd voor het Voorhuys.

Kortom, een zeer geslaagde middag.