Al jarenlang is voor de jeugd een begrip op het einde van het jaar, HET GROOT GELDERMALSEN ZAALVOETBAL TOERNOOI! Eind december komen alle jeugdteams in actie om in de zaal de naam van v.v. Beesd te verdedigen.

Jarenlang zijn Nick van Gameren en Femke van Bremen de organisators van v.v. Beesd geweest voor het GGZT. Maar dit jaar hebben zij besloten om het stokje over te dragen naar 2 nieuwe enthousiastelingen. Helaas zijn deze tot heden nog niet gevonden, daarom bij deze nogmaals de oproep:

De vraag vanuit v.v. Beesd en de organisatie van het GGZT is of er een of twee mensen van v.v. Beesd bereid zijn om deze mooie functie te bekleden. De taken die voornamelijk gedaan worden als organisatie zijn:

•  Inventariseren hoeveel teams er meedoen aan het jaarlijkse toernooi
  •  Aanwezig zijn op vergaderdata
  •  Sponsors benaderen
  •  Toernooidagen aanwezig zijn
  •  Een dag/dagdeel als club organisator zijn
  •  Scheidsrechters regelen
  •  Club van 5

Spreekt dit je aan en wil je jouw steentje bijdragen zodat dit mooie evenement voor de spelende jeugd niet verloren gaat, stuur dan een mailtje naar communicatie@vvbeesd.nl of nick_van_gameren@hotmail.com. Meer informatie over het toernooi is te vinden op www.ggzt.nl