Ieder jaar is er het leuke en goed georganiseerde Groot Geldermalsen Zaalvoetbal Toernooi in de Randhorst in Geldermalsen. De zes voetbalclubs actief in de gemeente Geldermalsen doen in alle leeftijdscategorieën mee in de strijd om de felbegeerde GGZT Cup. Ieder jaar nemen mensen vanuit GVV, MVV'58, Rhelico, Tricht en v.v. Beesd de tijd en moeite om het toernooi in goede banen te leiden en er ieder jaar een succesvolle editie te maken voor de voetballende leden in de gemeente Geldermalsen. Voor v.v. Beesd hebben Nick van Gameren en Femke van Breemen dit 6 jaar lang met veel plezier gedaan. Nu zijn zij door andere verplichtingen genoodzaakt om het stokje aan iemand anders over te dragen, vanaf dit jaar moet er dus weer een nieuw lid van V.V. Beesd plaats nemen in de organisatie van het Groot Geldermalsen Zaalvoetbal Toernooi. Als organisator ben je verantwoordelijk voor hoeveel teams er aanwezig zijn van jou club.

De vraag vanuit v.v. Beesd en de organisatie van het GGZT is of er een of twee mensen van v.v. Beesd bereid zijn om deze mooie functie te bekleden. De taken die voornamelijk gedaan worden als organisatie zijn:

• Inventariseren hoeveel teams er meedoen aan het jaarlijkse toernooi
  • Aanwezig zijn op vergaderdata
  • Sponsors benaderen
  • Toernooidagen aanwezig zijn
  • Een dag/dagdeel als club organisator zijn
  • Scheidsrechters regelen
  • Club van 5

Spreekt dit je aan en wil je jouw steentje bijdragen zodat dit mooie evenement voor de spelende jeugd niet verloren gaat, stuur dan een mailtje naar communicatie@vvbeesd.nl of nick_van_gameren@hotmail.com. Meer informatie over het toernooi is te vinden op www.ggzt.nl!