In de kraker tegen BZS was Thijs van Lith de pupil van de week! Beesd verloor helaas met 1-2 van BZS, en moet zich gaan opladen voor de nacompetitie.

Afgelopen zondag mocht ik pupil van de week zijn bij de wedstrijd Beesd – BZS.
Deze wedstrijd zou eerst gespeeld worden op zondag 24 januari maar deze werd destijds afgelast.
Ik werd om 13.15 uur hartelijk ontvangen door Lars Donga van de activiteitencommissie en kreeg wat te drinken waarna ik mee mocht naar de kleedkamer van Beesd 1 voor de wedstrijdbespreking.
Hierna mocht ik mee met Kevin en Dion voor de warming-up  en hebben we de keeper ingeschoten.
Net voor aanvang van de wedstrijd ben ik met Johan Bronk de grensrechter van Beesd naar de kleedkamer van de scheidsrechter gegaan en heeft deze uitgelegd wat hij van de grensrechters verwacht tijdens de wedstrijd.
Hierna zijn we de twee elftallen op gaan halen uit de kleedkamers.
Ik was vooraf eigenlijk helemaal niet zenuwachtig om op het doel van de tegenstander te schieten, maar toen de spelers van Beesd tegen mij zeiden “Thijs jij gaat wel scoren” werd ik toch wel zenuwachtig. Gelukkig scoorde ik wel waarna ik in de dug-out plaats mocht nemen.
De eerste helft ging het voor Beesd wel goed en kwamen we op voorsprong door Jasper maar na de rust ging het slechter en werd het 1-1 en even later 1-2.
Dit was wel een teleurstelling voor iedereen maar ondanks deze uitslag heb ik een super leuke middag gehad en was het erg leuk om mee te maken hoe de wedstrijd van Beesd 1 wordt beleefd door een speler van Beesd.
Ik hoop later ook voor Beesd 1 te mogen voetballen!!
Ik wil iedereen bedanken voor de vriendelijke ontvangst en begeleiding en het lekkere drinken en de chips.

Groetjes Thijs van Lith