Beste spelende leden, senioren en junioren vanaf O17,

Het seizoen 2018-2019 is v.v Beesd gestart met de eenjarige pilot van het zaterdagvoetbal bij senioren. Een onderdeel van de pilot is het evalueren ervan. Op dat punt zijn wij nu gekomen. Voor de spelende leden van Beesd 1, 2, 4, (zondag) , Beesd 2, JO19-1, JO17-1 (zaterdag) hebben de TC Senioren en het bestuur besloten dit te doen door middel van een korte enquête. Met deze enquête willen wij niet alleen jullie mening over het huidige zaterdagelftal, maar zijn wij juist ook benieuwd hoe jullie tegenover zaterdag vs. zondag voetbal in het algemeen staan. De TC en het bestuur bouwen namelijk verder op wat jullie als leden willen. Om iedereen de mogelijkheid zijn/haar mening te geven, is deze enquête opgesteld.

In de enquête is ook de mogelijkheid voor toelichting. Wij horen namelijk ook graag de onderbouwing van jouw keuze. Hoe meer leden de enquête invullen, hoe beter er een representatieve richting gekozen kan worden. Het invullen van deze enquête duurt ongeveer 5 minuten. Invullen kan tot en met maandag 28 januari. De resultaten zullen in februari gepresenteerd worden in de kantine. Een exacte datum volgt spoedig! Dus nu even 5 minuten tijd voor de toekomst van je vereniging? Vul hem dan gelijk even in!

Mocht je de mail niet gehad hebben, stuur even een mail naar administratie@vvbeesd.nl.

LET OP! Het kan zijn dat de mail in de SPAM box is binnengekomen!

Met vriendelijke groet,

TC Senioren

Cees Brouwer, Peter Boskaljon, Bertus Bronk, Kevin Kruissen, Igor Bassa en Ivonne de Bruijn