Het is Christopher Mougeole op de allerlaatste wedstrijddag gelukt om zijn 2e WKC-titel binnen te halen.

Dit gebeurde in een zinderende slotfase van de competitie waarin er nog 3 kanshebbers waren: Jan van Lith, Marcel van Haarlem en Christopher Mougeole.

Jan had de moed op de laatste dag al opgegeven maar Marcel had voor een fanatieke en zeer luidruchtige supportersschare gezorgd. Het was al ruim voor de beslissende wedstrijd al zeer onrustig op sportpark Molenzicht. Ook de psychologische oorlogsvoering, een dag voor de wedstrijd, was al in volle gang.

Maar uiteindelijk kwam de grote klasse van Christopher toch bovendrijven en mocht hij zich voor de 2e keer in zijn carriere laten bekronen.

Eind juni werd op een zeer gezellig en bijzonder druk bezocht eindfeest, aan de oevers van de Linge (Willemsland te Rhenoy) de prijzen uitgereikt.

De WKC bedankt hiervoor de fam. Van Bremen,  Kroezen Hoveniers, John Voet, Jan van Lith, Richard Frehe voor alle steun en  sponsoring. Ook de fam. Van Gameren voor het wassen van de shirts en het wekelijks bijhouden van de stand samen met Henrie van Bremen als hoofdscheidsrechter.

Op zondag 19 augustus is de 12e editie van de WKC-competitie gestart.