Beste leden van Voetbal Vereniging Beesd,

Ons heeft het droevige bericht heeft bereikt dat Ronald Volkers op 58 jarige leeftijd is overleden.

Ronald heeft regelmatig wedstrijden gefloten binnen onze club en is een aantal jaren actief geweest als speler, wij wensen familie en vrienden heel veel sterkte met dit verlies.

Na het laatste bericht over de broze gezondheid van Rinus Zuurmond kunnen we melden dat Rinus toch aan het herstellen is in het ziekenhuis. In hoeverre hij nog naar huis kan is momenteel nog niet te beoordelen. Wil je Rinus middels een kaartje een hart onder de riem steken dan kunt u dit sturen naar Ziekenhuis Rivierenland, President Kennedylaan 1, 4001 WP Tiel

Devon Molenaar is enkele weken geleden geopereerd en heeft door een bacterie infectie lang moeten wachten op herstel en loopgips. Als het goed is krijgt hij dit deze week.

Thijs Osinga is opgenomen in het ziekenhuis voor een operatie aan de darmen. Er moet een dubbele tumor verwijderd worden en we hopen op een succesvolle operatie.

Rinus, Denver en Thijs, namens het bestuur en de vereniging wensen wij jullie sterkte en beterschap toe voor de komende tijd.

Namens het bestuur,

Max Kroeze