Bijeenkomst senioren voetbal woensdag 30 mei om 20.00 uur

Beste leden,

Voetbal Vereniging Beesd staat aan de vooravond van een belangrijke beslissing waar we als bestuur al enkele maanden over nadenken en bespreken.

We willen namelijk meer maatwerk leveren om leden vast te houden bij de club en nieuwe leden welkom te heten. Zo willen we graag met jullie in gesprek over het faciliteren van zaterdagvoetbal voor senioren met behoud van het zondag voetbal.

Een landelijke trend is waarneembaar en ook wij kunnen onze ogen niet sluiten voor veranderingen in de maatschappij als het gaat om sportbeoefening. Heb je een mening en wil je graag met ons en andere leden in gesprek dan ben je woensdag welkom.

Het gaat om de toekomst van onze vereniging in een sterk veranderende sportcultuur.

Namens het bestuur,

Max Kroeze