Beste leden en ouders van leden van Voetbal Vereniging Beesd

De afgelopen maand zijn er, tijdens thuiswedstrijden, een tweetal voorvallen geweest, waarbij scheidsrechters van onze eigen vereniging, commentaar hebben gekregen op hun leiding van ouders c.q. leiders/trainers. Dit heeft tot onrust en emotie geleid waarbij één scheidsrechter heeft besloten te stoppen met fluiten. Er zijn inmiddels gesprekken geweest met betrokkenen en is duidelijk gesteld vanuit de jeugdcommissie en bestuur dat dit soort gedrag niet geaccepteerd wordt.

Respect naar elkaar staat voorop!  Alle scheidsrechters bij VV Beesd zijn vrijwilligers en doen dit voor hun plezier! Accepteer dan ook als een beslissing van de scheidsrechter niet strookt met jouw gedachte!

Laten we het vooral sportief en gezellig houden op en rondom de velden en de juiste uitstraling geven aan onze spelers en gasten.

Namens het bestuur