VV Beesd zoekt trainer 2de elftal

Voor het tweede elftal zijn wij met ingang van het komende seizoen (2018-2019) op zoek naar een ambitieuze trainer. Het tweede elftal speelt op zondag en komt dit seizoen uit in de reserve 3e klasse zuid 1. Dit doen we op een manier zoals is vastgesteld in het technisch beleidsplan van VVBeesd.

Wat zoeken wij:

· Een trainer die bereid is om het beleidsplan van Beesd uit te dragen voor een termijn van één jaar. Met optie tot verlenging van contract.

· Enthousiaste, positief ingestelde en motiverende persoonlijkheid.

· Uitstekende communicatieve vaardigheden.

· Positieve coaching en begeleiding, zowel individueel als groepsgericht.

· Punctueel, duidelijk, helder en consequent (ook bij afzeggers, geblesseerden en wisselspelers).

· Overtuigingskracht om draagvlak te creëren.

· Kan in balans tussen en boven de groep staan.

· Heeft goed gevoel voor humor.

Taken trainer B-selectie:

· Verzorgt twee keer per week (dinsdag- en donderdagavond) de training selectie

· Begeleiding, aansturing en coaching van het tweede elftal tijdens de wedstrijden

· Deelname aan overleg tussen trainers (trainer A-selectie en JO19) en TCS

· Verantwoordelijk voor een prestatieve en positieve sfeer in de spelersgroep

· Zorg dragen voor een gerichte doorstroming van jeugdspelers

Wat bieden wij:

· Goede trainingsfaciliteiten (waaronder kunstgrasveld)

· Een ambitieuze voetbalvereniging

Wanneer u ervan overtuigd bent de perfecte kandidaat voor deze functie te zijn, dan zien wij uw sollicitatie graag tegemoet. Om te solliciteren kunt u een motivatie en CV mailen naar onze Technische Commissie. Het e-mailadres is: vvbsecretaris@hotmail.com