De WKC gaat op zondag 4 maart weer beginnen met de 2e seizoenshelft

Jan van Lith heeft zich, vooral in de maand november, op spectaculaire wijze aan kop van deze spannende competitie gemanoeuvreerd.

Jan wordt echter gevolgd door een groot aantal kanshebbers, beslist is het allerminst. Het worden zeer spannende maanden. De competitie loopt door tot begin juli.

De WKC is een competitie voor de wat oudere, niet actieve liefhebber.

Iedereen mag en kan ook meedoen. De jongste deelnemer is rond de 35 en de oudste inmiddels bijna 60 jaar! Het spelletje is vrij eenvoudig. We spelen in principe 7 tegen 7. Iedere zondag verzamelen we om 10,00 uur in de kantine. Tijdens of net na het omkleden vindt de altijd spectaculaire loting plaats: wie speelt met wie of wie speelt tegen wie?

We spelen op een speciaal (qua afmetingen) aangelegd WKC-veldje. De wedstrijd duurt 2 x 25 minuten met een uitgebreide rust. Iedere speler van het winnende team krijgt 5 bonuspunten + de door het team gemaakte doelpunten. De spelers van het verliezende team krijgen uitsluitend de door hen gescoorde doelpunten als punten toegevoegd. Een speciale commissie (Henry van Bremen en voorzitter Anjo van Gameren) houdt iedere week de punten per deelnemer bij. Bij een gelijkspel krijgt iedere deelnemer van die wedstrijd 3 bonuspunten + de gescoorde doelpunten van het team.

Lichamelijk contact en slidings zijn verboden. Het motto is dan ook: “laat elkaar lekker voetballen”. Heb je interesse? Kom gewoon eens kijken of meedoen. Iedereen is welkom.

Het bestuur der W.K.C.