Elke thuiswedstrijd van Beesd 1 is er een Pupil van de Week! De Pupil van de Week komt samen met de spelers het veld op en mag de aftrap verrichten. Daarnaast komt er een mooie foto op de website van v.v.Beesd! Schrijf je hieronder in en na inschrijving neemt iemand van de activiteitencommissie contact met je op.

{chronoforms5}PupilvandeWeek{/chronoforms5}

Wedstrijdschema:

26 Maart 2017, Beesd - NLC'03 (Pepijn Versteegh)
9 April 2017, Beesd - HRC (Rens Kool)
23 April 2017, Beesd - Rhelico (Deacon Kemker)

2016-2017

Lees hier de ervaring van Gidion van der Haar, de pupil van de week van Beesd - Theole!
Lees hier de ervaring van Daan van Breemen, de pupil van de week van Beesd - BZS!

2015-2016
Lees hier de ervaring van Fleur van Breemen, de pupil van de week van Beesd - FC Engelen!
Lees hier de ervaring van Wouter Hendrikx, de pupil van de week van Beesd - Jan van Arckel!
Lees hier de ervaring van Lars van Breemen, de pupil van de week van Beesd - Wilhelmina!
Lees hier de ervaring van Lotte de Groot, de pupil avn de week van Beesd - Theole!
Lees hier de ervaring van Micha van Straaten, de pupil van de week van Beesd - RKTVC!
Lees hier de ervaring van Thijs van Lith, de pupil van de week tegen BZS!