Beste Leden,

Het einde van het seizoen nadert en daarmee zijn de voorbereidingen van het nieuwe seizoen alweer ingezet. Om te zorgen dat jullie bij de start van het seizoen weer beschikken over
de juiste materialen is het zaak om alles tijdig in te leveren. Daar waar het nodig is, zullen materialen vervangen of aangevuld worden.
Aan alle trainers en begeleiders van de jeugdteams het verzoek om de materialen in te leveren in de kantine van onze vereniging op:

13 juni van 19.30 tot 21.00 uur, of
15 juni van 19.30 tot 21.00 uur

In te leveren materialen zijn:

Coach jassen (VOLT)
Tenue (broek en shirt)
Trainingsballen (in de kar laten zitten checken we die avond)
Intrap-/wedstrijdballen + netje
Waterzak
Coldspray
Bidons
Spons
EHBO Kit
Gekleurde trainings hesjes
Aanvoerdersband

Noot: degene die alles inlevert moet de codes hebben van de sloten van de kasten en de ballenkar.
Het tijdig inleveren van de materialen is van groot belang om de materialen voor het nieuwe seizoen 2017 - 2018 op tijd in gereedheid te brengen en te voorkomen dat jullie team straks niet over de juiste materialen beschikt tijdens de trainingen en wedstrijden.
Voor vragen kun je contact opnemen met jouw contactpersoon binnen de materiaal commissie (http://vvbeesd.nl/clubinfo/bestuur/commissie-materialenn).

Met vriendelijke groet

Materiaal commissie: