Vandaag heeft het bestuur van v.v. Beesd de overeenkomst gesloten met de gemeente Geldermalsen voor realisatie van een kunstgrasveld met gecertificeerd rubber Infill. De marktwerking van de aanbesteding is positief uitgevallen en daarom krijgt de vereniging een kunstgrasveld voor ca. 23 % lager dan in eerste instantie was begroot en aan de leden voorgelegd in de extra Algemene Leden Vergadering.

Rond 15 mei start de renovatie van veld 2 naar hoofdveld en medio juni start de aanleg van het kunstgrasveld.

We hebben als vereniging een aantal werkzaamheden naar ons toe gehaald om kosten te besparen en zullen de komende weken een beroep op jullie doen voor werkzaamheden rondom de velden.

Iedereen bedankt voor de medewerking en positieve inbreng om tot dit resultaat te komen.

Namens het bestuur,

Cees Brouwer en Max Kroeze