Beste leden,

De laatste tijden bereiken ons als bestuur kritische signalen over het seniorenvoetbal. Diverse leden uiten hun onvrede over de wijze waarop het voetbal en de trainingen invulling krijgen. Signalen die wij als bestuur zeer serieus nemen en waarom wij besloten hebben met onze leden in gesprek te gaan. Max Kroeze en Gerard van Kilsdonk, respectievelijk de voorzitter van onze vereniging en de voorzitter van de jeugd, nodigen in de komende weken alle leden die in onze seniorenteams spelen, de WKC teams (dames en heren) en de leiders en coaches uit om met ons in gesprek te gaan.

Jullie input wil het bestuur gebruiken als aanzet om te komen tot een kortetermijnplan om met ingang van het nieuwe seizoen zoveel mogelijk van jullie onbehagen weg te nemen. Daarnaast gaat het bestuur aan de slag met één Voetbalbeleid voor jeugd en senioren en gaan wij een lange termijn visie ontwikkelen; waar(voor) willen wij als v.v. Beesd in 2025 staan en hoe willen wij ons als vereniging ontwikkelen.

Uitnodigen worden eerdaags via de groepsapp’s van de teams verspreid. Houdt ook de website in de gaten waar de volledige planning op komt te staan. Wij hopen op een grote opkomst tijdens de gesprekken, omdat wij van mening zijn dat ieders mening telt en gehoord moet worden.

Graag tot snel.

Met vriendelijke groet,