Op zondag 5 maart a.s. start het 2e deel van de 7 tegen 7 competitie voor niet-actieve leden. De zeer verrassende koploper Tony van de Heuvel staat een straatlengte voor op een groot aantal achtervolgers, maar het seizoen is nog lang. Er wordt immers tot begin juli doorgespeeld.  De WKC is inmiddels bezig met het 10e seizoen!

Iedereen die zin heeft om een balletje te trappen met de wat oudere leeftijdsgenoten wordt om 10.00 uur verwacht in de kantine. Na het omkleden vindt de altijd zeer spannende en hilarische loting plaats: wie speelt met wie deze ochtend?

Om 10.30 uur start de wedstrijd op het speciaal aangelegde en goed onderhouden 7 tegen 7 veldje.

Iedere speler van het winnende team krijgt 5 bonuspunten + het aantal gescoorde doelpunten van je team. Bij een gelijkspel krijgt iedereen 3 bonuspunten + het aantal gescoorde doelpunten. Een verliezend team krijgt alleen het aantal gescoorde doelpunten als punten toegewezen. Een zeer deskundige jury o.l.v. Henry van Bremen en Anjo van Gameren houdt gedurende het hele seizoen de punten bij. In principe speel je dus iedere week met een ander team en mogelijk met veel andere medespelers.  De jongste deelnemer is rond de 35 en de oudste deelnemers zijn tegen de 60 jaar! Spelplezier en het elkaar laten voetballen zonder lichamelijk contact zijn belangrijke doelstellingen. Uiteraard wordt na afloop de wedstrijd geanalyseerd onder het genot van een drankje en een klein hapje.

Lijkt het je wat om een keer sfeer te komen proeven, kom gerust een keertje meespelen.

Het afgelopen seizoen werd Richard Frehe de grote winnaar na een zeer spannend slot.

Eerdere winnaars waren: Arno van Bremen (4x), Ben Frehe, Christopher Mongeole  Addy van Bremen en Bjorn Janssen