Op 24, 25 en 26 april (in de vakantie) zijn de Clubvoetbaldagen bij v.v. Beesd. Kinderen kunnen genieten van drie dagen voetbal en plezier bij v.v. Beesd! In deze drie dagen leren de kinderen nieuwe oefeningen en bijzondere trucs. Tussen de middag is er een lekkere lunch in de kantine om weer even op adem te komen na een ochtend vol vertier! De deelnemers krijgen op de eerste dag een prachtig voetbaltenue, die ze ook nog mogen houden!

De hele dag lekker voetballen maar je slaapt in je eigen bed
Je bent al welkom vanaf 9.00 uur bij v.v. Beesd om alle activiteiten en trainingen mee te maken. Ook fijn voor (drukke) ouders dus.  Met de speciale techniekoefeningen wordt direct de balvaardigheid getraind. Op de Braziliaanse dag leren ze o.a de Neymar-move en op de Spaanse dag gaan de kinderen acties maken als Iniesta. Ook is er een spannend landentoernooi, zijn er leuke FUN-onderdelen en een 7-kamp. Om 17.00 uur is het afgelopen en ’s Avonds slaapt iedereen in zijn eigen bed zodat iedereen weer fris is voor de volgende dag.

Schrijf je nu in

v.v. Beesd organiseert dit drie daagse voetbalfeest voor alle voetballers van 6 t/m 13 jaar uit de regio, iedereen kan dus meedoen! De kosten zijn € 103,- per persoon (3 dagen 2 x 2 uur afwisselende training door speciaal opgeleide trainers * gezonde lunch * gave animatie met quiz, penaltybokaal * vaantje, certificaat en kans op leuke prijzen * Sportieve opvang van 9.00-17.00 * En... het officiële tenue mag je houden!)

Schrijf je alleen of met je teamgenoten in via http://www.clubvoetbaldagen.nl/voetbaldagen-vvbeesd/

Voor vragen kun je altijd contact opnemen met info@vvbeesd.nl