BEESD - Voetbal vereniging Beesd is met hoofdtrainer Gert Heysteeg een contractverlenging van 1 jaar overeengekomen.

Na een matige seizoenstart is Beesd inmiddels opgeklommen tot de zevende plek in 4F. "Wij zijn na de serie van 4 overwinningen in 5 wedstrijden wellicht het minst blij met de winterstop", aldus Heysteeg. "Echter zou het te opportunistisch zijn om de verlenging alleen op de prestaties van de laatste weken af te wentelen. We zien al langer een opgaande lijn qua stabiliteit in het team op basis van inzet en een licht veranderde speelstijl. Ook de sfeer binnen de vereniging, de selectie en de samenwerking binnen de staf en met het tweede elftal gaven mij voldoende reden om met veel plezier en vertrouwen bij te tekenen.

"Het voltallige bestuur en de technische commissie zien in Gert nog altijd de trainer die qua aanpak en uitstraling past bij onze vereniging. Na een kort gesprek waren we er snel uit en ben ik ervan overtuigd dat we met dit besluit wederom een juiste stap zetten voor de stabiliteit van onze vereniging", zegt Max Kroeze, voorzitter van Beesd. Gert Heysteeg begint komend seizoen aan zijn derde seizoen als hoofdtrainer van vv Beesd.