Zaterdag 17 December ''Stuif is Uit''

Beste sportvrienden, leden en vrijwilligers,

Het is alweer een jaar geleden en door de vele positieve reacties die we mochten ontvangen houden we op zaterdag 17 december weer een ''Stuif is Uit'' avond op Sportpark Molenzicht. Op deze avond is iedereen welkom en maken we er met z’n allen weer een gezellige avond van. Er zal weer gezorgd worden voor wat te eten en natuurlijk zullen er op veler verzoek diverse rondes gedraaid worden op het rad met bruikbare prijzen voor de periode van het jaar.

We starten op hetzelfde tijdstip als vorig jaar nl. om 17.00 uur en eindigen om….

Komt allen en laten we het jaar gezamenlijk op een mooie manier afsluiten!

========================================================================================================================

Zondag 08 januari ''Stuif is In''

Op deze gezellige dag willen we weer met elkaar proosten op het nieuwe jaar 2017.

De dag zal om 12.00 uur gestart worden met een onderling toernooi waarna ook weer de erwtensoep klaar zal staan.

Tevens zullen er ook die middag weer een aantal rondes op het rad gedraaid worden.

Graag tot ziens.

Activiteiten Commissie v.v. Beesd