Beesd leed in de vierde klasse F Zuid 1 een dure nederlaag bij NLC'03. Door het 2-1 verlies achterhaalde de tot dan nog puntloze thuisclub de Beesdenaren op de ranglijst. Beide teams hebben nu drie punten, drie meer dan hekkensluiter RKTVC.

De eerste helft ging gelijk op met ook mogelijkheden aan beide kanten. Voor Beesd redde doelman Wesley van de Werken tot twee keer toe prima. Na rust was Beesd de bovenliggende partij, maar zoals zo vaak valt dan de treffer in het voordeel van de tegenstander: 1-0.

Halverwege de tweede helft kwamen de bezoekers langszij. Igor Bassa bracht een afgeslagen corner terug voor het doel. Rens Bronk scoorde daarop, al gebruikte hij daarvoor wel zijn hand. De arbiter ontging deze handsbal: 1-1.

Beesd kreeg vervolgens twee kansen, maar die waren niet besteed aan Robert van Gameren. Tien minuten voor tijd gooide NLC'03 snel in. De bal kwam uiteindelijk terecht bij een voorwaartse die met een volley Van de Werken passeerde: 2-1. (Nieuwsblad Geldermalsen)

Wedstrijdverslag MO15-1

Wedstrijdverslag JO11-3