Zondag 25 september 2016 was ik Pupil van de week bij de wedstrijd Beesd-Wilhelmina.

Gelijk toen ik op het voetbalveld aankwam mocht ik bij de wedstrijdbespreking zijn. Het was best druk in de kleedkamer met al die mensen. Ze moesten allemaal opschuiven zodat ik erbij kon zitten.

Na het omkleden mocht ik mee warmlopen. Nou dat heb ik geweten! Ik met mijn kleine pasjes tegen hun met die grote lange benen. Ik zweette me kapot! Nadat de spelers een ander shirt aan gingen doen (nu weet ik waarom dat een warmloop shirt heet) mocht ik de aftrap nemen!. Weet je wel hoe spannend dat is... dat je als 10 jarige helemaal alleen langs de tegenstanders moet naar het doel van de tegenstander. En dan staat daar zo'n grote keeper in dat grote doel! Gelukkig raakte ik de bal goed en kon ik zomaar scoren! Geweldig vond ik dat, en dan dat applaus van het publiek, super! Ik kon mijn lachen niet inhouden zo blij was ik.

Tijdens de wedstrijd mocht ik in de dug out zitten. Daar kreeg ik wat te drinken en een zak snoep van Lars. Bedankt Lars! Ik vond dat het een harde wedstrijd was, veel harder dan bij ons (O11-2). Er werden veel overtredingen gemaakt. Helaas heeft Beesd de wedstrijd verloren maar ik vond ze echt veel beter spelen!

Bedankt dat ik pupil van de week mocht zijn. Hopelijk kom ik later ook in het 1e!

Groetjes
Gidion